fyz.ter.png
fyzikální terapie

Skrze využití vnějších vlivů a podnětů dosahuje fyzikální terapie požadovaných změn v lidském organismu. Zapojením externích energií a vlivů fyzioterapeut obnovuje ztracené
či porušené schopnosti těla. V rehabilitačním centru 40 Pivovarská využíváme k fyzikální terapii například vodoléčbu, elektroterapii, terapii ultrazvukem nebo TR-therapy.

Elektro terapie

Zbavte se bolesti, zlepšete prokrvení tkání a uvolněte nebo posilte svalstvo elektrickými terapeutickými proudy různé síly a použitím elektromagnetického polem.

Terapie ultrazvukem

Masáž tkání prostřednictvím neslyšitelného zvukového vlnění, tedy ultrazvukem, prohřívá metabolismus a pomáhá od bolesti.

TR-Therapy

Úleva od bolesti, uvolnění svalů, zmírnění otoků a regenerace jsou v této léčbě zajištěny cíleným působením vysokofrekvenčního proudu.

Vodoléčba

Terapie oběhového systému a dýchaní teplem a kinetickou energií vodního proudu a hydrostatickým tlakem. Vyberte si mezi perličkovou koupelí, vířivou lázní nebo podvodní masáží.

sluzby.png
Vybavení ordinace

#  Ultrazvuk

#  Diadynamik

#  Interferenční proudy

#  Vakuově kompresní terapie

#  Vodoléčba

#  Rázová vlna

#  TR Therapy

+ mořská sůl

#  Bazén s protiprodem

#  Celotělová masážní vířivka

#  Kneippův chodník

objednani.png
Jak se k nám obejdnat

Poskytujeme individuální fyzioterapii na základě předepsaného FT poukazu od lékaře, která je hrazena Vaší zdravotní pojišťovnou, nebo se můžete nechat vyšetřit naším rehabilitačním lékařem.

Objednávat se můžete osobně v Pivovarské ulici, nebo telefonicky na čísle 773 312 440.

Na ošetření nezapomeňte přinést s sebou FT poukaz, který je potřeba uplatit do 7 dní od vystavení lékařem.

zdravotni poj.png
Zdravontí pojišťovny

Jsme smluvním partnerem těchto zdravotních pojišťoven:

VZP - 111

VoZP - 201